Veelgestelde vragen
Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.
Daarnaast kun je elke werkdag van 9:00 uur tot 18:00 uur onze winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden. Je kunt tevens elke werkdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur telefonisch jouw bestelling doorgeven.
Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:
- Vooruitbetaling
Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren. - iDeal
Met iDeal kun je direct via het Internetbankieren van jouw bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van jouw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van Mollie. - Creditcard
Als je kiest voor betaling met een Creditcard, kun je deze uitvoeren via de beveiligde website van Mollie.
Indien je een product wilt retourneren, kun je contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien je dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.
Mogelijk is jouw account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kunt allereerst controleren of je de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kun je kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kun je jouw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar jouw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan jou vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van jouw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wij verzenden jouw bestelling binnen Nederland naar het adres van jouw keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Je kunt jouw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice,
+31 20 723 19 60. Eén van onze medewerkers staat je dan direct te woord en helpt je verder met jouw vraag.
Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij je aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten jouw openingstijden afwijken van de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met jouw bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Je kunt ook via jouw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke je aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.
Onze winkel is elke dag geopend van 9:00 uur tot 18:00 uur. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.
Indien je vragen hebt voor onze Klantenservice, dan kun je contact met hun opnemen op werkdagen van 9:00 uur tot 18:00 uur. Zij staan klaar voor al jouw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
Indien jouw bestelbedrag boven de € 100,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten.
Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen wij € 5,- verzendkosten.