Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel. Daarnaast kun je elke werkdag van 9:00 uur tot 17:00 uur onze winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden. Je kunt tevens elke werkdag tussen 9:00 uur en 17:00 uur telefonisch jouw bestelling doorgeven.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kun je direct via het Internetbankieren van jouw bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van jouw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van Mollie.
  • Creditcard
    Als je kiest voor betaling met een Creditcard, kun je deze uitvoeren via de beveiligde website van Mollie.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien je een product wilt retourneren, kun je contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien je dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden jouw bestelling binnen Nederland naar het adres van jouw keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij je aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten jouw openingstijden afwijken van de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met jouw bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Wat zijn de openingstijden?

Onze winkel is elke dag geopend van 9:00 uur tot 17:00 uur. De webwinkel is 24 uur per dag geopend. Indien je vragen hebt voor onze Klantenservice, dan kun je contact met hun opnemen op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al jouw vragen over onze producten en diensten en over de webwinkel.

Wat zijn de verzendkosten?

Indien jouw bestelbedrag boven de € 100,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen wij € 5,- verzendkosten.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

Je kunt jouw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice, +31 20 723 19 60. Eén van onze medewerkers staat je dan direct te woord en helpt je verder met jouw vraag.